13 Jan 2011

OPACITY

I mange av bildene min i den siste oppgaven har jeg brukt denne tekniken som går ut på å få plettfri hud, på bilder!

Først tykker du på ruten nederts til venstre i verktøj linjen som hviser hvilde karge du bruker. Da vil du få opp den samme ruten du ser på bilde. Når du har gjort det kommer det opp en brush som heter Eyedropper tool. Med denne kan du trykke på et ommråde på huden du vil redigere og få akkurat samme farge.

Deretter Trykker jeg på brush tool, og lalgte en litt stor brush slik at det ikkje blir kantete når jeg starter. jeg brukte  en bruk som duses ut i kantene, nr 65. Deretter regulerte jeg Opacity en til 15%, dette gjør at fargen ikke blir så sterk fordi du kan se den naturlige huden under.  


Før: 

Etter: her ser du resultater, huden er mer jevn og det ser fortsatt naturlig ut. 


No comments:

Post a Comment