7 Oct 2010

Lady in fur

Kamera: Canon EOS 550D






I disse bildene var ideen og ta temaet ”Dyr” i en annen rettning. Jeg valgte å ta min BF i ekte pels (dette er det eneste pels plagget har, vis noen skulle være kraftig i mot akkurat disse bildene) og bruke min vakre med elev Regine og ta noen fine protrett bilder. Jeg har brukt blender selv om det ikke er noe som skjer bak, for jeg syner ansiktet og øynene blir klarere ved bruk av denne innstillingen. Jeg tok disse bildene inne, men får å ikke få et så varmt lys, plasserte jeg modellen min ved en hvit vegg helt ved et vindu får å få det naturlig lyset  jeg har heller ikke forsterket fargene for jeg synes fargene og lyse var fine som de var, litt kalde og naturlige. Så har jeg brukt komposisjoner som det gylne snitt.

Jeg er veldig glad i å ta protrett bilde så jeg har lært at jeg får finere bilder ved å bruke naturlig lys og blender effekt.

No comments:

Post a Comment