7 Oct 2010

Wouldn't it be nice if we were older...

Kamera: Canon EOS 550D
<-- Orginal foto.


Da har vi den kategorien som jeg mener var vanskeligs: For å ta bilde av min veldig livlige og BEVEGELIGE nabogutt, var litt utfordrende. Men den kommende storbonde hadde ikke noe problem med å stille opp foran kamera og dermed ble resultatet kjempebra. Her var det bare å knipse i vei, så hvilke effekt jeg har brukt er en smule uklart. Men jeg redigert bilde til å bli litt mer klarere i fargene. 
Dette var på en veldig grå og regnfull dag, så lyset er litt dystert og kaldt. I det opperste bilde finner vi skrålinjen og ungen fanger oppmerksomheten, og det nederste bilde kan vi sa at gutt ungen er i bevegelse. 

Det jeg har lært er at vis jeg skal ta bilde ute, bør det være litt lysere ute. Og at når du tar bilder av barn, kan du ikke forvente at de står i ro.

No comments:

Post a Comment